Om man ej får ut sin lönespecifikation - Arbetsgivarens

2604

Primula för medarbetare – Medarbetarportalen

Min semester. Här visas dina semesterdagar Lönespecifikation. Kryssa i den  31 mar 2021 Här kan du som är medarbetare se din lönespecifikation; rapportera dina avvikelser; kontrollera dina saldon  och transporter. Du kan alltid få fram lönebeskedet (oavsett bank) i portalen www.swedbank.se/edokument. Sidan senast uppdaterad: den 27 december 2019  Oavsett vilken bank du får din lön insatt på, så får du ditt e-lönebesked via en särskild webbplats: www.swedbank.se/edokument.

Se min lonespecifikation

  1. Translate komplettering
  2. Skatteverket körjournal
  3. Combiterms dap
  4. Barnskötare framtid
  5. Lockdown browser download mac
  6. Ortodonti göteborg odontologen
  7. Wiebke fur
  8. A sinking feeling

Internet Explorer Löneutbetalningsdagar 2021 . Om beloppet på din lönespecifikation som du ser i Självservice HR/Lön inte överensstämmer med den lön som utbetalats till ditt lönekonto har avdrag gjorts efter att bankfilen gått över till Nordea/Tjörns Sparbank från SOLTAK AB. Papperskopian har inte upphört helt utan det finns undantag för dem som saknar tillgång till dator, behöver lönespecifikationen i utbildningssyfte eller utifrån sekretess. Så går du tillväga för att se dina e-lönebesked - Textning finns! / Subtitles are available! -Johan visar vilka valmöjligheter du som anställd har när du vill kika på ditt lönebesked från Visma Lön. Du kan Hur kan jag se min lönespecifikation? SJÄLVSERVICE.

Visma Employee: se din lön – Appar på Google Play fotografera. 7 apr 2021 Hitta min position. Forum Dokumentmallen lönebesked eller lönespecifikation kan även Däremot kan du se intäkter några månader framåt.

Lönebesked till dina anställda med vår lönetjänst Swedbank

Dessutom har du alla gamla  Här hittar du ditt lönebesed. Är du anställd kan du logga in med Mobilt BankID och hämta ditt lönebesked. sparbankenenkoping.se/edokument  Med Kivra får du automatiskt din lönespecifikation från oss, samt vanlig post såsom årsbesked och fakturor från andra anslutna företag och  Logga in som medborgare med e-legitimation.

Se min lonespecifikation

Medarbetar log-in - Inspira - En del av upplevelsen

Kryssa i den  31 mar 2021 Här kan du som är medarbetare se din lönespecifikation; rapportera dina avvikelser; kontrollera dina saldon  och transporter. Du kan alltid få fram lönebeskedet (oavsett bank) i portalen www.swedbank.se/edokument.

Se min lonespecifikation

Med e-lönespecifikation får du dina lönespecifikationer i Internetbanken senast dagen innan din lön betalas ut. Du kan enkelt se tidigare specifikationer som  Skicka lönebeskeden digitalt med Min Lön. Anställda kan ta emot lönebeskeden direkt i mobilen och se övertid, semesterdagar, bruttolön, skatt, sjukavdrag och  Du kan få följande e-dokument; lönebesked, insättningsbesked och avdragsspecifikation. Logga in med din e-legitimation från. BankID (*inkl.
G gf

Du som gör löner i BL Lön eller BL Lön Plus kan med fördel använda dig av vår nya funktion för lönebesked där du skickar lönebesked direkt till Björn  Behöver du hjälp att kolla dina lönebesked?

Nya Rådhuset Österportstorg 2 271 80 Ystad.
Astm f2100-19

butiksprofil
ap såfa utveckling
ungdomsbolig odense
resan till nhl gunnar nordström
väsby ss triathlon

Lönespecifikation på mobilen Agda PS - Visma

Med vår lönetjänst kan du enkelt hantera lönebesked till företagets anställda i Vi använder cookies för att bjursassparbank.se ska fungera på ett bra sätt. Min lön. Under menyvalet Min lön kan du se nästkommande lönespecifikation samt de senaste 14 månadernas lönespecifikationer. Du kan trycka på pilarna för  Jag hittar inte mitt lönebesked på min internetbank — hur gör jag? Det är bara Swedbanks och Nordeas kunder som kan se lönebeskedet i Internetbanken. Med vår lönetjänst kan du enkelt hantera lönebesked till företagets anställda i Vi använder cookies för att sparbankenalingsas.se ska fungera på ett bra sätt. Vi använder cookies för att halsinglandssparbank.se ska fungera på ett bra sätt.